[Czuwaj] Re: Posiedzenie RN ZHP

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pon, 7 Mar 2011, 23:13:26 CET

Dnia 07-03-2011 o 22:53:29 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał(a):

> Nie ma tego w informacji na stronie, ale dotyczy to pełnoletnich
> instruktorów na dzień 31.12.2010r. wpisanych w ewidencji/deklaracji
> komendanta hufca o stanie osobowym instruktorów (czy jakoś ta).
> Nieopłacanie
> tej składki będzie też skutkować brakiem praw wyborczych na zjazdach
> hufców
> jesienią oraz niezaliczeniem służby (wynika to z definicji składki z
> innej
> uchwały RN).

> Cebul

Oooo i to jest jakiś pomysł. Jako, że nikt w hufcu nie zapłaci, nikt nie
będzie miał praw wyborczych ani zaliczonej służby. Nie będzie Zjazdów i...
pozamiatane :)

Gratuluję kreatywności.
Czegoś tak głupiego już dawno nie widziałem, chociaż zauważam też dobre
strony. Ciekawe kto zapłaci za te tysiąc harcmistrzów. W końcu może
urealnimy spis i w zakresie kadry.
Hmm mam w szczepie drużynową, samotną matkę wychowującą trójkę dzieci (1
zuch 1 harcerz i 1 wędrownik) Jutro skoczę do niej podzielić się radosną
nowiną że oprócz 130 zł na składki musi jeszcze 8 dyszek dorzucić...
Na pewno się ucieszy. Zresztą młodzi drużynowi tez już pędzą do rodziców z
okrzykiem.... Mamo, tato potrzebuję jeszcze tylko 8 dyszek by móc być
instruktorem w ZHP.

Sądzę że to jakiś test w sumie może być. Przecież to otwiera drogę do
budowy imperium. Miast starać się utrzymać to co się ma i pozyskiwać
SPOSOBEM nowe dobra to możemy iść na całość. Instruktorzy zapłacą... Kupmy
se pałac kultury i łazienki a później nawet cały świat. Tylko może jednak
zmieńmy formę na SA. Przynajmniej procedury i zależności własnościowe będą
jasne. Jeśli mam inwestować SWOJE PIENIĄDZE to dane rzeczy TEŻ MUSZĄ BYĆ
MOJE. A jak mam wydać 8 dych to wolę chyba wspomóc jakieś walczące o życie
dziecko. Mam wrażenie że to będzie lepszy wybór.

sikor