[Czuwaj] Re: Posiedzenie RN ZHP

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Wto, 8 Mar 2011, 10:05:44 CET

Votum separatum, choć mam nadzieję że to nie są bynajmniej słowa
wołającego na puszczy :)

To na pewno bardzo ciężka decyzja dla członków RN, i wierzę że
kierując się posiadaną przez siebie wiedzą nie widzieli innej
możliwości.

A wszystkim piszącym na tę listę słowa wzburzenia - cóż droga wolna -
harcerstwo a i nasz Związek Harcerstwa Polskiego to organizacja
dobrowolna - nikt was tu nie trzyma, zakładajcie sobie nowe związki,
fundacje i kluby. Obrażajcie się na wybrane przez waszych
przedstawicieli władze, słowem "róbta co chceta" - wolna wola.

To wieczne polskie "machanie szabelką, gardłowanie, sienkiewiczowskie
teatralne epatowanie słowami" już mi zbrzydło.

Ja będę robił co mogę aby ZHP wyciągnąć z tej zapaści bo to i "mój
ZHP", jak trzeba zapłacę 80 zł, jak będzie trzeba zapłacę i drugi czy
trzeci raz i będę uważnie patrzył na co te pieniądze idą i skąd se te
długi - bo bynajmniej nie są to długi tej GK. Choć bynajmniej
finansowo obecnie mi się nie przelewa :(

Bo to w znaczącej większości nie GK zadłużała ZHP, tylko chorągwie,
hufce, środowiska harcerskie kierowane przez nieodpowiedzialnych
ludzi, nie kontrolowane przez równie nieodpowiedzialnych ludzi... Znam
i ja z własnego podwórka przypadki od których włosy się jeżą na głowie
i na miarę własnych sił i możliwości staram się robić co mogę aby to
zmienić.

Ale to nie jest łatwe zadanie więc nie zmuszam nikogo by to robił. Bo
niełatwo być harcerzem...

Czuwaj !

hm. Bartek Szumski HR