[Czuwaj] Re: Posiedzenie RN ZHP

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Wto, 8 Mar 2011, 12:02:38 CET

Właśnie - nic z tego nie mamy. I za takie "nic" musimy jeszcze dopłacać?
Najczęściej NGO-sy szukaja wolontariuszy, najczęściej bo nasza
organizacja to raczej stara się zniechęcić nowych i załamać obecnych.
Łatwiej podnieśc składkę niż rozwiązać kwestie generujące te kłopoty.
--
hm. Robert Borzecki
komendant