[Czuwaj] Re: Posiedzenie RN ZHP

Rafał Suchocki suchy206 w gmail.com
Wto, 8 Mar 2011, 12:18:14 CET

W pewnym stopniu masz rację Bartoszu, ja również jestem gotów ponieść
koszty. I nie raz (jak pewnie wielu na tej liście) ponosiłem.
Jednak podejmowanie takiej uchwały bez przedstawienia członkom organizacji
uzasadnienia, czy też podjęcia próby konsultacji, wydaje mi się po prostu
aroganckie.

Czekam zatem na ruch ze strony GK, mleko się wylało, ale może uda sie
chociać jakoś uzasadnić to rozlanie.
--
s00