[Czuwaj] Re: Posiedzenie RN ZHP

Asia Brzezicka abrzezicka w gmail.com
Śro, 9 Mar 2011, 23:34:31 CET

A lista plotkami stoi :)

Seascout pisze:
> 2. z kasy za ten zastaw spłacono Zawiszę - prawda?
Na Twoim miejscu Rafale bym to sprawdziła :)

> 6. Prezesem nowo powołanej Fundacji która zarządza CWM i Zawiszą jest
> Przemek Marchlewicz. Ten sam, który był skarbnikiem gdy zaciągano
> zobowiązanie w SKOK, za kadencji którego spłacono dług na Zawiszy i który
> nie uzyskał absolutorium. Nie chcę tego oceniać. Po prostu stwierdzam
> fakty.

Jako Komendantka Hufca ZHP Sopot, którego członkiem jest hm. Przemek
Marchlewicz pragnę ZDEMENTOWAĆ plotkę, o której pisze Seascout. Przemek
Marchlewicz nie jest prezesem Fundacji przy CWM'ie, nie wchodzi w skład jej
rady ani żadnej innej struktury, nie zaciągnął "długu" w SKOK na spłatę
Zawiszy. Jedyny fakt to to, że rzeczywiście absolutorium na zjeździe nie
otrzymał.

pozdrawiam :)
--
phm. Joanna Brzezicka