[Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP

brzuska w mp.pl brzuska w mp.pl
Pon, 14 Mar 2011, 15:08:43 CET

Jarek napisał:

> Mnie jako instruktora nie interesuje dlaczego cześć KCh nie przekazywały
> cześć należnej składki do GK i dziś dług składkowy wynosi ponad 1 mln.
Akurat Ciebie nie musi to za bardzo interesować, bo Twoja chorągiew jest w
porządku. Ale jesteśmy jednym Związkiem, mimo tego, co twierdzą niektórzy.
Więc Twoje problemy są w pewnym stopniu moimi problemami i liczę w pewnym
stopniu na wzajemność.

> Z całej uchwały RN wynika że ja mam zapłacić 80 zł, nikt nawet nie zadał
> sobie
> jakiegokolwiek trudu by przekonać mnie do tej "składki". Zapłać i już.
> Co więcej zastosowano szantaż że nie będę miał biernego i czynnego prawa
> na zjeździe hufca. Ja się szantażować nie dam, a tą uchwałę właśnie tak
> traktuję.
Z tym szantażem to trochę masz rację. Nie myślę, żeby była dokładnie taka
intencja RN, ale tak wyszło.

> Cały czas czekałem i nadal czekam na coś co przekona mnie do tego by
> zapłacić, że zobaczę
> plan, wizję - że nie poczuję się szantażowany ale że biorę udział w
> odbudowie.
Mam obiecane, że "w tych dniach" będzie opublikowana informacja o planie
naprawy finansów Związku, a jakiś tydzień później - bo to trzeba opracować
- informacja o historii naszych długów.

> Na stronie zhp.pl pojawił się list Przewodniczącego i Naczelniczki.
> Wspaniały,
> choć chyba jestem prosty chłopak bo do mnie on nie trafił, za to trafiły
> by liczby,
> wykresy, zestawienia - DOWODY że moje 80 zł coś zmieni, że dług od
> czterech lat
> naprawdę się zmniejsza, że jest plan. Jeśli mam się aktywnie włączyć w
> spłacanie długów ZHP
> to chciałbym mieć przekonanie że nie jest to walka z wiatrakami, jeśli zaś
> GK nie może podać mi takich informacji to jej prawo, tylko niech długi
> [...]
Słusznie. Więc daj szansę Głównej Kwaterze na opublikowanie tych
informacji, jeżeli ich nie będzie - Twoje gorzkie słowa będą w pełni
uzasadnione. Ale mam nadzieję, że po otrzymaniu wymaganych przez Ciebie
informacji zmienisz zdanie.

Darek