[Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Pon, 14 Mar 2011, 15:53:29 CET

Darek napisał:

> Akurat Ciebie nie musi to za bardzo interesować, bo Twoja chorągiew jest w
> porządku. Ale jesteśmy jednym Związkiem, mimo tego, co twierdzą niektórzy.
> Więc Twoje problemy są w pewnym stopniu moimi problemami i liczę w pewnym
> stopniu na wzajemność.
Masz rację, zawsze jest ryzyko że mój Hufiec może dostać rykoszetem
za długi kogo innego - więc jest w jakiejś części to mój problem, ale nie
mogę martwić się o innych. Jak powołujemy kogoś na funkcję skarbnika to
ma on zadbać by składki były zapłacone, to jego zadanie i kropka,
swoją drogą raczej nie powinno być aż tak trudno - wymaga trochę samo
dyscypliny budżetowej i powinno się udać :)

Co do reszty Twojej wypowiedzi Darku, to jestem otwarty i
ponieważ mam świadomość jak trudno czasami finansować harcerkom
działalność nie zamykam się na taką pomoc dla Związku, ale na pewno nie
na takiej zasadzie jak obecnie.

--
pwd. Jarosław Sroka
Hufiec ZHP Goleniów