[Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP

Tomasz Rojek tomroj w gmail.com
Pon, 14 Mar 2011, 15:50:46 CET

2011/3/14 Piotr Kołodziejczyk <piotr w kolodziejczyk.waw.pl>:

> Właśnie mniej mnie bolą kiepskie decyzje (w każdej kadencji część
> uchwał danej władzy mi się podobała, część nie), ile absolutny brak
> dialogu.

No właśnie, Wydaje mi się, że największym problemem władz naczelnych
jest komunikacja.
Przecież to intuicyjnie, bez żadnych szkoleń z komunikacji wiadomo, że
kolejność przekazywania informacji jest bardzo istotna.
Teraz wyszło tak:
* Płcić 80zł, (podane jednym ciągiem z informacją o koncercie itp.)
po paru dniach:
* ZHP jest w ciężkiej sytuacji dlatego... bla bla ... solidarnie ...
odpowiedzialnie ... prosimy o składki.
teraz ma się pojawić:
* Plan naprawy wygląda tak...
a po paru dniach:
* Obecna sytuacja wygląda tak..., a doszło do tego tak...

Przecież to jest zupełnie odwrotna kolejność!
Dlaczego tak się dzieje?

--
Tomasz Rojek