[Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Pon, 14 Mar 2011, 14:56:59 CET

W dniu 14 marca 2011 14:02 użytkownik ZHP Hufiec Goleniów
<biuro w goleniow.zhp.pl> napisał:

> Na stronie zhp.pl pojawił się list Przewodniczącego i Naczelniczki.
> Wspaniały,
> choć chyba jestem prosty chłopak bo do mnie on nie trafił, za to trafiły by
> liczby,
> wykresy, zestawienia - DOWODY że moje 80 zł coś zmieni, że dług od czterech
> lat
> naprawdę się zmniejsza, że jest plan. Jeśli mam się aktywnie włączyć w
> spłacanie długów ZHP
> to chciałbym mieć przekonanie że nie jest to walka z wiatrakami, jeśli zaś
> [...]

Ani Ciebie nikt nie przekona, ani mnie, ale zapłacić pewnie trzeba
będzie... :(.

Właśnie mniej mnie bolą kiepskie decyzje (w każdej kadencji część
uchwał danej władzy mi się podobała, część nie), ile absolutny brak
dialogu. Przecież wiemy, że nikt tej kasy nie zamierza wydać na
wystawne kolacje. I nie mamy raczej wątpliwości, co do uczciwości
władz.  Chcielibyśmy wiedzieć dokładnie jaki, ten plan jest i co on
nam da.
Jakiś czas temu seascout poruszył kwestię ośrodka morskiego. I po
jakimś czasie otrzymałem kanałem wewnętrznym długie oświadczenie
skarbnika, gdzie w punktach ustosunkował się do każdego zarzutu. I co?
I pewnie przekonał do siebie wielu instruktorów... GK. A tych akurat
pewnie nie trzeba było.

Z tą składką podobnie. Wierzę, że ktoś to wszystko policzył, ale ten
list w połączeniu z posuchą informacyjną (to jest tak samo podane, jak
informacja, ze spotkaniu RN towarzyszył występ barda), to prosta droga
do niezebrania tych pieniędzy (mimo wysiłków Darka, który próbuje tu
trochę przekonywać - Darku dzięki i za to!) Oczywiście ta lista, to
nie wszystko, ale sądzę, że jeszcze mniej informacji przejdzie
wewnętrznymi kanałami.

Ale z drugiej strony, wreszcie jest coś po czym obecne władze będą
zapamiętane i przejdą do historii ;).

admiral