[Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Pon, 14 Mar 2011, 14:02:52 CET

W dniu 14.03.2011 12:40, brzuska w mp.pl pisze:
> Sądzę, że by nie wystarczyło. Sądzę, że niekoniecznie te pieniądze były i
> są w Związku. Myślę, że komendy chorągwi w znacznej części nie
> przekazywały składek nie dlatego, by zrobić na złość Głównej Kwaterze,
> tylko dlatego, że nie miały. Więc proces egzekwowania nie byłby taki
> prosty. Choć zawodowi egzekutorzy długów pewnie by sobie poradzili...
>
> Darek

Mnie jako instruktora nie interesuje dlaczego cześć KCh nie przekazywały
cześć należnej składki do GK i dziś dług składkowy wynosi ponad 1 mln.

Jestem skarbnikiem hufca, mam obowiązek odprowadzić składki do KCh,
czy ktoś tam się mnie pyta czy je zebrałem? Moje sprawa.
Czy jeśli cześć drużyn nie będzie płaciło składek, albo wezmę pożyczkę
i nie będę w stenie jej spłacić to napiszę sobie uchwałę że członkowie rad
drużyn mają zapłacić po 50 zł bo mi brakuje pieniędzy?

Z całej uchwały RN wynika że ja mam zapłacić 80 zł, nikt nawet nie zadał
sobie
jakiegokolwiek trudu by przekonać mnie do tej "składki". Zapłać i już.
Co więcej zastosowano szantaż że nie będę miał biernego i czynnego prawa
na zjeździe hufca. Ja się szantażować nie dam, a tą uchwałę właśnie tak
traktuję.

Cały czas czekałem i nadal czekam na coś co przekona mnie do tego by
zapłacić, że zobaczę
plan, wizję - że nie poczuję się szantażowany ale że biorę udział w
odbudowie.

Na stronie zhp.pl pojawił się list Przewodniczącego i Naczelniczki.
Wspaniały,
choć chyba jestem prosty chłopak bo do mnie on nie trafił, za to trafiły
by liczby,
wykresy, zestawienia - DOWODY że moje 80 zł coś zmieni, że dług od
czterech lat
naprawdę się zmniejsza, że jest plan. Jeśli mam się aktywnie włączyć w
spłacanie długów ZHP
to chciałbym mieć przekonanie że nie jest to walka z wiatrakami, jeśli zaś
GK nie może podać mi takich informacji to jej prawo, tylko niech długi
też dla siebie zachowa.

Szkoda że możemy stracić kolejny ośrodek, choć bardzo bym się cieszył
gdyby to był
ostatni.

--
pwd. Jarosław Sroka