[Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP

brzuska w mp.pl brzuska w mp.pl
Pon, 14 Mar 2011, 14:55:53 CET

Kasia napisała:
> już pomijając wszystkie kwestie związane z potraktowaniem instruktora
> przez RN, i w ogóle cały związek, to ja mam pytanie, jaką ja mam
> motywację (jako pełnoletni instruktor) zapłacenia składki dodatkowej,
> skoro patrząc na stronę
>
> http://www.skladki.zhp.pl/
>
> moja składka nie dotarła do GK od bardzo dawna. Zapłacę kolejne 80 zł i
> na co to pójdzie?

Prawie masz rację. Wprawdzie ja patrząc na tę stronę widzę, że jakaś część
składki dotarła, ale część nie. Ponadto dowiedziałem się przed chwilą, że
zadłużenie Stołecznej z tytułu składek jest już prawie o 1/3 mniejsze,
więc kolejna część składki dotarła. Czy to wpływa choć trochę na Twoją
motywację?

Aktualizacja strony będzie na koniec marca.

Darek