[Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP

Katarzyna Kędzierska kzkedzierska w gmail.com
Pon, 14 Mar 2011, 13:39:29 CET

już pomijając wszystkie kwestie związane z potraktowaniem instruktora
przez RN, i w ogóle cały związek, to ja mam pytanie, jaką ja mam
motywację (jako pełnoletni instruktor) zapłacenia składki dodatkowej,
skoro patrząc na stronę

http://www.skladki.zhp.pl/

moja składka nie dotarła do GK od bardzo dawna. Zapłacę kolejne 80 zł i
na co to pójdzie? Bo nie wydaje mi się żeby rzeczywiście dotarło do
najwyższego skarbnika. W jaki sposób ma być egzekwowana wpłata tych
składek? w jaki sposób GK ma ściągnąć z chorągwi, np. Stołecznej, do
której należę, składkę dodatkową w ciągu bagatela 15 dni skoro nie udało
im się to przez kilka lat?