[Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 14 Mar 2011, 16:41:45 CET

Dnia 14-03-2011 o 15:23:35 Ryszard Rutkowski <ryszardrutkowski w tlen.pl>
napisał:

> Darku,
> trochę mi przykro, że mnie pomijasz w odpowiedziach :(
> RR

Ee tam. Maile z Czuwaja dochodzą do mnie jak chcą, nieraz z parugodzinnym
opóźnieniem. W tej chwili jeszcze nie wrócił mail, który wysłałem ponad 90
minut temu. Twój dostałem jak właśnie zabierałem się do wyłączenia
komputera i zakończenia pracy. Teraz odpowiadam z domu.

Nie, nie analizowaliśmy. Przed RN projekt był zupełnie inny. Propozycja
zmiany na obecny wyszła w trakcie obrad, a nie było na spotkaniu RN
Rafała, który z pewnością wykazałby się rewolucyjną czujnością i
wychwyciłby wszelkie niuanse.

Powstało parę problemów formalno-prawnych. Zastanowię się, jak zjeść tę
żabę i chętnie przyjmę Twoje rady.

Darek