[Czuwaj] w GW

Marcin Skocz skocz w post.pl
Śro, 16 Mar 2011, 19:54:30 CET

Chyba nie jestem dość bystry. Może mi ktoś wytłumaczyć tą rzekomą
niezręczność?
Naprawdę jej nie widzę. I jakoś nie mogę nawet wymyślić...

Pozdrawiam
Marcin Skocz

Dnia 2011-03-16 17:40 Maciej Sas napisał(a):

>A dlaczego nie???
>Przecież to zawodowy polityk, senator.
>Sam powiedział, jeśli sobie przypominam dobrze, na zjeździe bydgoskim, iż
funkcja przewodniczącego pomoże mu w sprawowaniu mandatu senatora.
>Od fachowca można chyba wymagać więcej niż od szeregowego harcerza:)
>Tak się wsłuchałem w głosy harcerzy i niejeden wspomniał, iż po takim
tekście powinien podać się do dymisji...

>sasol

<czuwaj w listy.czuwaj.net>;

Ja