[Czuwaj] Odp: Paczka Czuwaj, Tom 77, Numer 23

z.latko w wp.pl z.latko w wp.pl
Śro, 16 Mar 2011, 20:51:50 CET

Wydaje mi się po telefonach od wielu znajomych i przyjaciół, którzy byli w Związku,których dzieci były w Związku, a teraz są wnuki, że pogrzebaliśmy
uchwałą składkową parę rzeczy:
już słyszę, że możemy nie liczyć na te zwykłe składki, bo nie będą dokładać do ZHP,
a co dopiero dodatkowe ( od ludzi, którzy nie znają uchwały, a myślą o przyszłości swoich dzieci )
artykuł, a co więcej , dzisiejsza audycja w TV, narobiła nam takiego PR-u, o jakiej nie marzyliśmy od czasów Druha szefa ośrodków regionalnych telewizji,
wreszcie mniemanie, że kwota, którą uzbieramy, wiele zmieni, jest mrzonką.
Należę do pokolenia, które zdawało obowiązkowo maturę z matematyki i teraz wiem , dlaczego.
Historię też miałem i wraca mi jak czkawka hasło "pyrrusowe zwycięstwo".
Dobrze ,że niedosłyszę, ale może Warszawka chociaż raz spojrzałaby na sprawy z punktu widzenia prostego człowieka z prowincji, a nie z perspektywy stołka.
Czuwaj!
hm. Zdzisław Łatko
drużynowy 12 DW "Parszywa Dwunastka"
komendant hufca Kąty Wrocławskie