[Czuwaj] Odp: Paczka Czuwaj, Tom 77, Numer 23

Marcin Skocz skocz w post.pl
Śro, 16 Mar 2011, 21:15:41 CET

Z perspektywy ludzi, którzy mają dzieci w związku może to wyglądać jednak
inaczej. Dzisiaj po zbiórce do jednej z drużynowych podeszli rodzice i
powiedzieli, że mając na uwadze co robimy dla ich dzieci, są pewni że ZHP
sobie poradzi. Po czym zaproponowali pomoc, w tym także w działaniach.

Krótko mówiąc, wydaje mi się, że czasem nie potrafimy do końca przewidywać,
bo nasza perspektywa jest jednak mocno "uzwiązkowiona". A obecna sytuacja
jest doskonałą możliwością w rękach sprawnych drużynowych, żeby pozyskać
wsparcie i życzliwość. Z drugiej strony - nie wiem jak gdzie indziej, ale w
moim mieście lekcja (angielski, garncarstwo, karate, itp.) czegokolwiek
kosztuje miesięcznie więcej niż nasza składka. I ludzi jest pełno. A my
przeżywamy, że składek nam ludzie nie będą chcieli płacić....

Pozdrawiam
Marcin Skocz

Dnia 2011-03-16 20:51 z.latko w wp.pl napisał(a):

>Wydaje mi się po telefonach od wielu znajomych i przyjaciół, którzy byli w
Związku,których dzieci były w Związku, a teraz są wnuki, że pogrzebaliśmy
>uchwałą składkową parę rzeczy:
>już słyszę, że możemy nie liczyć na te zwykłe składki, bo nie będą dokładać
do ZHP,
>a co dopiero dodatkowe ( od ludzi, którzy nie znają uchwały, a myślą o
przyszłości swoich dzieci )
>artykuł, a co więcej , dzisiejsza audycja w TV, narobiła nam takiego PR-u,
o jakiej nie marzyliśmy od czasów Druha szefa ośrodków regionalnych
telewizji,
>wreszcie mniemanie, że kwota, którą uzbieramy, wiele zmieni, jest mrzonką.
>Należę do pokolenia, które zdawało obowiązkowo maturę z matematyki i teraz
wiem , dlaczego.
>Historię też miałem i wraca mi jak czkawka hasło "pyrrusowe zwycięstwo".
>Dobrze ,że niedosłyszę, ale może Warszawka chociaż raz spojrzałaby na
sprawy z punktu widzenia prostego człowieka z prowincji, a nie z perspektywy
stołka.