[Czuwaj] Oświadczenie Zastępcy

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 17 Mar 2011, 22:11:21 CET

Budyń w oświadczeniu: "Związek Harcerstwa Polskiego bez kłopotów spłaca i reguluje bieżące zobowiązania.  Zadłużenie ZHP powstało w czasie ostatnich 20 lat."

Buta? Pomyłka? Niedoinformowanie?

Troszkę już za dużo chyba tego argumentu, że w 2010 GK spłaciła pół miliona długu, bo jak wynika choćby z tekstu Cyryla na 80.zhp.pl po latach 2008-2009 ekipa dh. Sinicy i komendantów chorągwi powięszyła dług ZHP o ponad 2,2, mln. zł. I nic nie mówi się o słynnej Fundacji Jamborowej, której dług ukryto przez Zjazdem Bydgoskim, by go 1 głosem wygrać.

Czytałem cały plan naprawczy Cyryla i dobrze mu życzę. Oczywiscie dodatkowa składka w świetle nie zrealizowania uchwał RN dotyczącej odpowiedzialności komend chorągwi za nieodprowadzanie zebranych składek
spotyka się z moim sprzeciwem. Ale uiściłem ją. Skierowałem list z pytaniami do Nacz. i Przew. ZHP.
Oczekuję odpowiedzi i podjęcia działań określonych w uchwałach RN.

Bez zbędnej propagandy.
SW