Re: [Czuwaj] Oświadczenie Zastępcy

hm. Rafał M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Czw, 17 Mar 2011, 23:30:34 CET

Z darowizn: http://www.80.zhp.pl/darczyncy.html

Pozdrawiam,
Viking-Szczecin

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, March 17, 2011 11:04 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Oświadczenie Zastępcy

W oświadczeniu napisano:

::W przypadku zebrania wyższej kwoty niż wysokość zobowiązania z tytułu
pożyczki pozostałe środki zostaną przeznaczone na spłatę ::zobowiązań
publiczno-prawnych (np. zaległości w ZUS).

GK ma dane, z których wynika, że jest 12.000 pełnoletnich instruktorów.
Jeśli każdy zapłaci 80 zł, to zbierzemy 960 000 zł. Wysokość zobowiązania z
tytułu pożyczki oscyluje pewnie w okolicach 1,2 mln. Skąd więc
przypuszczenie, że zostanie zebrane więcej niż wysokość zobowiązania, to ja
nie wiem :)

Seascout