[Czuwaj] Oświadczenie Zastępcy

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Czw, 17 Mar 2011, 23:36:30 CET

W dniu 17.03.2011 23:04, seascout pisze:
> W oświadczeniu napisano:
>

> ::W przypadku zebrania wyższej kwoty niż wysokość zobowiązania z tytułu
> pożyczki pozostałe środki zostaną przeznaczone na spłatę ::zobowiązań
> publiczno-prawnych (np. zaległości w ZUS).
>
> GK ma dane, z których wynika, że jest 12.000 pełnoletnich instruktorów.
> Jeśli każdy zapłaci 80 zł, to zbierzemy 960 000 zł. Wysokość zobowiązania z
> tytułu pożyczki oscyluje pewnie w okolicach 1,2 mln. Skąd więc
> przypuszczenie, że zostanie zebrane więcej niż wysokość zobowiązania, to ja
> nie wiem :)
>
> Seascout

Przypuszczalnie liczą do tej sumy darowizny, kto wie ile się zbierze?
Oby jak najwięcej :)

Swoja drogą to na stronie 80.zhp.pl pojawiło się sporo materiałów,
warto poczytać. Jest to materiał jaki bym oczekiwał jako instruktor,
liczę na więcej  bardziej precyzyjnych.

W planie dość często przewija się mowa o Chorągwi Stołecznej i
zbyciu jej aktywów - w ramach rozliczeń jak rozumiem. Czy ktoś
coś o tym wiem więcej? O jakie kwoty tu chodzi?

Czy może GK ma się zamiar (nareszcie) wziąć za największych
dłużników składkowych?

Jarosław Sroka