[Czuwaj] Zdjęcie [było: Polityka]

Czw, 24 Mar 2011, 08:21:10 CET

Dnia czwartek 24 marca 2011 o 07:49:01 Rafał Suchocki napisał(a):
> Dziś w Polityce artykuł o naszych długach:
> https://picasaweb.google.com/urlop206/Prasa#

W mordę, mniej mnie martwi ten tekst, a bardziej zdjęcie, które mu towarzyszy.
Co za czarny PR nam ono robi. Pewie ten obrazek wbije się w pamięć ludziom
bardziej niż sam temat.

Nie jestem specem od marketingu, ale oglądam filmy i czytam prasę i mam taki
prosty pomysł: Niech na stronie media.zhp.pl będzie 20 różnych zdjęć, do
wykorzystania w prasie jako ilustracje. Jak ktoś złośliwie będzie chciał
wstawić nędzne zdjęcie, to oczywiście i tak to zrobi, ale wykluczy się te
sytuacje kiedy ktoś szuka na gwałt ilustracji i bierze coś od siostrzenicy
wujka.

Jeżeli strona ZHP dalej chodzi na Typolight/Contao, to mogę tę sprawę w
tydzień załatwić jak dostanę dostęp ;)
--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net