Re: [Czuwaj] Zdjęcie [było: Polityka]

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Czw, 24 Mar 2011, 08:48:27 CET

I wielkimi czcionkami 50 razy "Główna Kwatera","Główna Kwatera"... :)
To jest ciekawe, że jak chodzi o jakieś kancelarie, zespoły, komisje,
sztaby wojskowe, to dziennikarze kilka razy sprawdzą, a w przypadku
harcerstwa bez sprawdzania wiedza lepiej ;).
P.