[Czuwaj] Harcerze Niepokorni??

Beata Pawełczyńska komendant.pruszkow.zhp w gmail.com
Czw, 19 Maj 2011, 07:54:48 CEST

Witajcie.

Dawno nie przeczytałam na tej liście tak fajnego tekstu.
Zgadzam się absolutnie. Gdyby wszyscy instruktorzy mieli tak "pokojowe"
podejscie do spraw harcerskich, wykazali pokorę jak to Jola napisała i nie
byli tak roszczeniowi nasz świat harcerski byłby zdecydowanie lepszy.

A marzenia to dobra rzecz. Od tego wszystko się zaczyna.

pozdrawiam Beata