[Czuwaj] Rozmowa 100 lat harcerstwa, wnuczka Małkowskich

Pią, 20 Maj 2011, 22:25:19 CEST

Dnia piątek 20 maja 2011 o 17:04:49 Bogdan Ciechomski napisał(a):

Akurat, do tego wywiadu video, to dostałem cynk od instruktora ZHP z redakcji,
że zapraszali kogoś z ZHP, ale nikt nie przyszedł. Ktoś wie czy to prawda.

> W zeszłotygodniowym "Uważam Rze" szczerze polecali obozy ZHR, W aktualnym
> piszą o tym że w obydwu organizacjach służy się Bogu i Ojczyźnie, ale w ZHP
> nie chodzi o tego właściwego Boga tylko takiego boga jaki się komu podoba.

Nie wiem co oznacza "właściwego", ale to, że chodzi o takiego boga jaki się
komu podoba, to wyudaje mi się trafne. Realnie to tak właśnie jest plus nie
wiem jak to nazwać ogólna akceptacja na dołączanie do listy wyboru także
odpowiedzi "żaden", która także okazuje się mieścić w wyborze jakiegoś boga.

--
hm Marcin Bednarski
parasol w harcerstwo.net