[Czuwaj] PWD komendanta obozu (podobozu)

Asia Brzezicka abrzezicka w gmail.com
Sob, 21 Maj 2011, 09:22:29 CEST

Komendant obozu musi mieć uprawnienia kierownika wypoczynku - tu się
nic nie zmieniło.
Komendant PODobozu w świetle prawa jak pisze Darek to zwykły
wychowawca - prawnie nie jest ważne czy namioty stoją w jednym czy
kilku "kółkach" :P Co do matury to w rozporządzeniu jest jak byk, że
egzamin dojrzałości musi być ;) Nie dotyczy to instruktorów
harcerskich.

Pozdrawiam,
--
phm. Joanna Brzezicka