[Czuwaj] PWD komendanta obozu (podobozu)

Paweł Pietkiewicz pieta w poczta.pl
Sob, 21 Maj 2011, 16:53:29 CEST

W rozporządzeniu jest napisane:

§ 12. 1. Wychowawcami w różnych formach wypoczynku mogą być:
5) instruktorzy harcerscy w stopniu co najmniej przewodnika;
2. Osoby wymienione w ust. 1 pkt 4-7, powinny spełniać następujące warunki:
1) mieć ukończone 18 lat życia;
2) posiadać co najmniej średnie wykształcenie, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Warunek określony w ust. 2 pkt 2 nie dotyczy instruktorów harcerskich,
o których mowa w ust. 1 pkt 5, pełniących funkcję wychowawcy w formach wypoczynku
prowadzonych przez organizacje harcerskie.

Z tego nie wynika że musi być matura. Musi być wykształcenie średnie.

Oczywiście instruktorzy od pwd. w górę nie muszą jako jedyni mieć średniego.
Wystarczy mieć 18 lat.

Czuwaj
hm. Paweł Pietkiewicz HR

On Sat 21/05/11 10:22 , Asia Brzezicka abrzezicka w gmail.com sent: