RE: Re: [Czuwaj] Uważam Rze, było: Rozmowa 100 lat harcerstwa, wnuczka Małkowskich

lupus38 w vp.pl lupus38 w vp.pl
Nie, 22 Maj 2011, 09:52:04 CEST

Witam!
Z zainteresowaniem przeczytałem "wypowiedź" Goorka i abstrahując od , że przenosiła dyskusję na inny poziom ( z czego Michał słynie)
Chciałem w tym miejscu wyrazić  zaniepokojenie, bo tego materiały o ZHP, które "wyciekają" i nie spotykają się z naszą reakcją, w ciągu ostatnich miesięcy jest dużo. Jestem ciekaw, co stanie się przysłowiową kroplą goryczy, która przeleje czarę
Pozdrawiam