Re: Re: [Czuwaj] Uważam Rze, było: Rozmowa 100 lat harcerstwa, wnuczka Małkowskich

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Nie, 22 Maj 2011, 22:11:48 CEST

Nie widzę sensu dyskusji tutaj na temat jakości tygodników, zwłaszcza w
formie przerzucania się ironicznymi półsłówkami.
Co to znaczy <<"pop" wśród tygodników?>> Które tygodniki nie są "pop" i
dlaczego? Wasze opinie są oparte o jakieś merytoryczne analizy i porównania?
Możemy podyskutować na temat obecności tematów harcerskich w mediach, ale w
sensowny sposób. Na odbijanie piłeczki szkoda mi czasu.
pozdrawiam,
GS

----- Original Message -----
From: <lupus38 w vp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>;
"Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
Sent: Sunday, May 22, 2011 9:52 AM
Subject: RE: Re: [Czuwaj] Uważam Rze, było: Rozmowa 100 lat harcerstwa,
wnuczka Małkowskich

Witam!
Z zainteresowaniem przeczytałem "wypowiedź" Goorka i abstrahując od , że
przenosiła dyskusję na inny poziom ( z czego Michał słynie)
Chciałem w tym miejscu wyrazić  zaniepokojenie, bo tego materiały o ZHP,
które "wyciekają" i nie spotykają się z naszą reakcją, w ciągu ostatnich
miesięcy jest dużo. Jestem ciekaw, co stanie się przysłowiową kroplą
goryczy, która przeleje czarę
Pozdrawiam

Adam Zawadzki