Re: [Czuwaj] tekst orzeczenia WSA z 14-04-2011 dot. Krzyża Harcerskiego

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Śro, 23 Lis 2011, 12:38:21 CET

Czesławie dobrze wiesz że nie o chodzi o kwestionowanie zapisów sprzed
wojny, tylko o kwestionowanie ciągłości ZHP od czasów przedwojennych.

Choć śmieszne jest to że właśnie ZHP-1918 powoływało się na ciągłość
ZHP od czasów przedwojennych ...

Pozdrawiam Kraków :)
Bartek