[Czuwaj] Zjazdy hufców

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Pon, 24 Paź 2011, 10:59:56 CEST

Jak mijają wasze zjazdy hufców?
Jakieś zmiany?
Ile lat mają komendanci? które to ich kadencje?

U nas chyba dobrze sie dzieje - w moim odczuciu.

Komendantka się nie zmieniła, (98% głosów) komenda się odmłodziła (odeszłam z komendy, więc się odmłodziła:P)
przyjęliśmy strategię i chyba jest przekonanie drużynowych, żeby ją realizować przez następne lata.
Jedna uwaga strategiczna - cokolwiek ustali nasz zjazd nadzwyczajny w grudniu na mój hufiec wpłynie dopiero za 4 lata. Szkoda tego czasu, ale nasza strategię zatwierdziliśmy w zupełnej odrębności od projektowanej strategii zhp.

W ogóle w naszym hufcu dobrze się dzieje ostatnimi laty- liczebnie, finansowo, organizacyjnie. Kiedyś może nawet książkę o tym napiszę, ku pokrzepieniu serc. Mam tylko nadzieję, ze nie będzie to pisanie w stylu: nie chwaląc się, jam to uczynił :)

Pozdrawiam
Anna Michalina Gieniusz
hufiec Warszawa Praga Południe
Najciekawszy hufiec w Polsce :P