[Czuwaj] bierne prawo wyborcze

Jędrula jkuny w interia.pl
Pon, 24 Paź 2011, 16:50:47 CEST

Ja ci napiszę na priv o co chodzi.

A komendanta wybraliśmy innego. Soochy wspomniał tylko, że ten nowy miał karę organizacyjną,
Jeszcze miesiąc temu.
Bałagan był znacznie większy co wypunktowała KRH, ale to już inna dyskusja.

A były komendant hufca pełni od jesieni 2010 funkcję skarbnika chorągwi.

Jędrzej

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net [mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Ryszard Rutkowski
Sent: Monday, October 24, 2011 3:48 PM
To: 'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'
Subject: RE: [Czuwaj] bierne prawo wyborcze

Słuchaj, może ktoś, kto zna Wasze środowisko wie, o co Ci chodzi. Ale ja nie łapię. Był rozkaz KH, czy nie był?  Kiedy był. Czy wniosek o zaliczenie był wcześniej, czy też nie, co wskazuje, z jakiej przyczyny tego kandydata nie było w rozkazie.

A rozkaz z osobami z biernym prawem wyborczym nie żadnego znaczenia, oprócz porządkowego. Ale powinien być zdecydowanie wcześniej - to fakt. Tylko pytam - po co wybraliście tego samego komendanta, który ma taki bałagan?

Pozdrawiam
Ryszard

Lubisz zakupy? Kosmetyki? Perfumy?
Zostan ambasadorka Styl.pl >> http://linkint.pl/f2a69