[Czuwaj] fachowcy - było wykładnia kadry zhp

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Sob, 10 Wrz 2011, 15:46:17 CEST

Dnia 10-09-2011 o 11:48:02 Ryszard Rutkowski <ryszardrutkowski w tlen.pl>
napisał:

> Extra, to może będzie szybciej. Może mi ktoś podpowiedzieć?

> Ryszard
> Hufiec Goleniów

Harcmistrzu sędzio Ryszardzie prawniku czuwajowy ty nasz!
Nie męcz Beaty. ;-))

Nawet jak Ona nie wie, że z branży jesteś akurat fachowcem w tej kwestii,
to się niniejszym dowie.

Zresztą sam jesteś sobie trochę winien :-)
Bo zamiast ex cathedra objaśnić nam zawiłości prawa związkowego naszego,
prosisz, czy ktoś może Ci wytłumaczyć, czym się różni...
Ja rozumiem Twoją lekko sarkastyczną figurę stylistyczną, bo Cię znam
trochę. Ktoś inny nie zna, więc tłumaczy.

pozdrawiam serdecznie wszystkich

Darek Brzuska
(przewodniczący Komisji Prawnej RN ZHP,
nie prawnik, co mi Ryszard niekiedy wypomina...)