RE: [Czuwaj] fachowcy - było wykładnia kadry zhp

Nie, 11 Wrz 2011, 10:17:02 CEST

Darku, absolutnie nigdy Tobie, ani nikomu innemu tego nie wypominam, bo nie
ma o znaczenia żadnego. Albo się ma argumenty, albo się ich nie ma.
Lepiej byłoby jednak, gdybyś jako

>Darek Brzuska
>(przewodniczący Komisji Prawnej RN ZHP,

wyjaśnił Druhnie Beacie i innym, którzy to czytają, że praktyka w jej
chorągwi jest bzdurą, a może prowadzić do odbierania CPW np. członkom KSI
(już nie wspomnę o wątpliwej praktyce mianowania Przewodniczącego). Bo jak
rozumiem

Jeśli KH mianuje rozkazem szefa zespołu inwentaryzacji to on też dostałby
CPW? A jeśli napisze, że powołuje na funkcję drużynowego, to ten drużynowy
nie miałby CPW.

Wydaje mi się to nieprawidłowe, ale mądrością Komisji Prawnej mógłbyś mój
pogląd potwierdzić, jeśli się z nim zgadzasz.
Ryszard