Re: [Czuwaj] wykładnia kadry zhp

Tomasz Rojek tomroj w gmail.com
Wto, 13 Wrz 2011, 08:46:03 CEST

2011/9/12  <brzuska w mp.pl>:
> Nie widzę problemu braku CPW.
> Funkcja nie ma charakeru dorywczego, komendant w rozkazie mianuje, bo
> komenda powołała. Zgodnie z zasadami działania hufca, przywołanymi przez
> Grzegorza.
No właśnie nie wiem czy zgodnie. Wydaje mi się, że powołanie na
funkcje jest już samo w sobie powierzeniem tej funkcji. Więc jeśli
komenda powierzy funkcje przez powołanie na nią, to komendant nie może
jej już powierzyć mianowaniem, pozostaje mu jedynie ogłoszenie decyzji
komendy.

Stąd też moje wcześniejsze pytanie: jeśli zespoły komendy hufca
powołuje komenda to czy członków tego zespołu może mianować komendant,
będący przecież osobną władzą.

royas

--
Tomasz Rojek
tomroj w gmail.com   gg:3055226    skype:tom.roj