Re: [Czuwaj] wykładnia kadry zhp

Piotr Kołodziejczyk piotr w kolodziejczyk.waw.pl
Śro, 14 Wrz 2011, 14:04:26 CEST

W dniu 14 września 2011 13:17 użytkownik Helena Jędrzejczak <
helena.jedrzejczak w gmail.com> napisał:

> Admirale,
>
> a czy gdyby zamiast "młodej niewinnej osoby", której zapał można zgasić
> odebraniem (moim zdaniem: nie przyznaniem) CPW mielibyśmy do czynienia z
> osobą wcześniej urodzoną i - przepraszam za słowo - upierdliwą, to nadal
> byś
> optował za dodaniem jej do listy osób posiadających CPW? Czy też
> postulujesz
> wprowadzenie tu cenzusu wieku?
> Moim zdaniem rozwiązanie, które proponujesz - a więc możliwe poszerzenie
> kręgu osób posiadających CPW - bardzo łatwo może się obrócić właśnie
> [...]
'Domianować' sobie i tak można. Bo owe kryterium dorywczości jest nieco
wieloznaczne. Rozstrzyganie tego, czy pełnomocnik ds. ustawiania krzeseł
jest funkcja dorywczą, czy nie, nie jest proste. W tym kontekście nie jestem
pewien, czy porównując ilość czasu którą przeznacza na prace  hufcowe
przyboczny (bądź zastępca komendanta szczepu, albo kwatermistrz szczepu)
jest większa, niż zwykłego członka KSI, zatem dorywczość mogłaby
tu przemawiać na korzyść tego pierwszego. Nie chodzi mi o wiek, ale o staż.
Poza tym mówię o sytuacji normalnej, a nie o jakiejś walce o władzę. Wolę,
żeby młodzi (stażem) uczyli się demokracji poprzez działanie ( anie tylko
ustawianie krzeseł), niż przyglądali się z boku, jak starszyzna głosuje.
admiral