Re: [Czuwaj] wykładnia kadry zhp

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Śro, 14 Wrz 2011, 13:17:15 CEST

Admirale,

a czy gdyby zamiast "młodej niewinnej osoby", której zapał można zgasić
odebraniem (moim zdaniem: nie przyznaniem) CPW mielibyśmy do czynienia z
osobą wcześniej urodzoną i - przepraszam za słowo - upierdliwą, to nadal byś
optował za dodaniem jej do listy osób posiadających CPW? Czy też postulujesz
wprowadzenie tu cenzusu wieku?
Moim zdaniem rozwiązanie, które proponujesz - a więc możliwe poszerzenie
kręgu osób posiadających CPW - bardzo łatwo może się obrócić właśnie przeciw
tym młodym, których zapału nie chcesz gasić. Bo cóż za problem, by
"domianować" sobie szereg osób chcących utrzymać status quo, gdy ci "młodzi"
chcą zmiany?

Pozdrawiam,
Helena Anna Jędrzejczak
<http://historiaidei.pl/>