[Czuwaj] rozkazy komendanta

Asia Brzezicka abrzezicka w gmail.com
Czw, 22 Wrz 2011, 10:57:09 CEST

Czuwaj!

Otrzymałam z mojej chorągwi uwagę, że w rozkazach komendanta hufca (od 4 lat
:P) nie zachowuję stałej numeracji dokładnie tak jak jest w załączniku do
instrukcji działania hufca, a jedynie kolejność i nazewnictwo punktów.
Nigdzie nie znalazłam zapisu, że tak należy robić, a wydaje mi się
nielogiczne, żeby rozkaz zaczynać np. od punktu 5, potem punkt 8 i koniec.
Swoją drogą rozkazy wszystkich mi nadrzędnych jednostek właśnie tak
wyglądają :P

Czy rzeczywiście gdzieś istnieje taki zapis czy jest to nasza interpretacja,
że dokładnie słowo w słowo (a w tym przypadku cyfra w cyfrę :P) trzeba się
trzymać wzoru? Bo jeśli jestem w błędzie to mam 4 lata sprostowań ;)

Pozdrawiam :)
--
phm. Joanna Brzezicka
Komendantka Hufca ZHP Sopot