[Czuwaj] Re: wykladnia kadry zhp

TOGRO togro w togro.pl
Pon, 26 Wrz 2011, 11:02:47 CEST

To może ktoś zadbal by o to, aby to wszystko wreszcie było jednoznaczne i
nie rodzilo takich wątpliwości?
Mamy w ZHP ciala powolane do tego, aby dbac o jasność przepisów
wewnętrznych, a mamy taki bajzel.

Jeden komendant szczepu, czy druzynowy będzie bardziej zaradny i zadba o
swoich instruktorow, a inny nie pomyśli nawet o tym, ze może tak zrobić.

Czemu komendant hufca ma się zastanawiać kogo ma mianować, a kogo nie?

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki,