[Czuwaj] Re: wykladnia kadry zhp

Jan Orgelbrand jan.orgelbrand w gmail.com
Pon, 26 Wrz 2011, 10:13:22 CEST

W opisanej sytuacji to "kliniczny" przykład na posiadanie przez ww druhów
czynnego prawa wyborczego. To absolutnie zgodne ze Statutem, ponieważ pełnią
funkcje instruktorskie. Problem jest tylko z frędzlami i winogronami, czyli
takimi komisjami i zespołami, które są jednostkami wspierającymi wykonywanie
statutowych obowiązków komendy hufca. Członkowie tych szacownych ciał nie
powinni mieć czynnego prawa wyborczego, ponieważ powinni pełnić gdzieś jakąś
funkcję podstawową
Pozdrawiam
hm Jan Orgelbrand