[Czuwaj] Re: wykladnia kadry zhp

Antoni Kurek antoni.kurek w mokotow.zhp.pl
Śro, 14 Wrz 2011, 18:00:10 CEST

Hej!

Jestem komendantem szczepu. Mam dwoje zastepcow i kwatermistrza
mianowanych przez komendanta Hufca na moj wniosek (nie ma sytuacji
wciskania mi kogos, kogo nie chcialem). Do tej pory myslalem, ze jego
(KH) mianowanie tym sie rozni od mojego, ze moje nie daje CPW.

Czy dobrze zrozumialem, ze to praktyka niezgodna ze Statutem i w
zwiazku z tym moja komenda nie ma CPW?

To byloby naprawde przykre, bo ci ludzie odwalaja kawal dobrej roboty
przy szczepie: organizuja biwaki, pomagaja druzynom z programem, dbaja
o finanse, sa kadra zgrupowania na obozie, pracuja wychowawczo z
dziecmi, pomagaja mi ogromnie w pracy z kadra...

To jak jest? Legalnie czy nielegalnie?

Pozdrawiam, Kurson