Re: [Czuwaj] władza, było: wykładnia kadry zhp

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 14 Wrz 2011, 11:28:49 CEST

A może poczucie własnej wartości czerpiesz z innych źródeł? Może masz jakieś
sukcesy zawodowe? Może prywatne?

A co do małego hufca zwróciłbym uwagę na kwestie prestiżowe. W małej
miejscowości komendant hufca nagle staje się osobą znaną. Może
nierównoprawnym, ale jednak partnerem dla burmistrza (prezydenta) czy
starosty. W naszym trochę dzikim kraju może np. załatwić pracę, przedszkole.
I bez sukcesów zwodowych a często z marnym wykształceniem przeskakuje do
innej ligi w swojej gminie.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Czy dom, czy mieszkanie, tutaj znajdziesz to co chcesz!
http://linkint.pl/f2a33