[Czuwaj] propozycja Systemu Odznak Kadry

Tomasz Rojek tomroj w gmail.com
Nie, 1 Kwi 2012, 10:29:18 CEST

On Sunday, April 1, 2012, Grzegorz Całek <g.c w onet.pl> wrote:

> [...]
Nawiązywałem do proponowanych trzech stopni odznaki.

Co do uprawnien okkw dodalbym wszedzie ze chodzi o konstrukcje nie zwiazane
na stale z gruntem, gdyż na konstrukcje zwiazane na stałe o wysokości
powyżej 1m i tak potrzebne jest pozwolenie z odpowiedniego urzędu.
Dodatkowo promujemy wtedy pionierkę niewkopywaną.
Tomasz R.