[Czuwaj] propozycja Systemu Odznak Kadry

Łukasz Kordyzon lukasz.kordyzon w gmail.com
Nie, 1 Kwi 2012, 11:41:45 CEST

Witajcie w ten piękny zimowy pierwszy dzień kwietnia,

Co do OKKw to:

- stworzyłbym bazę zawodów po których delikwent może być zwolniony z
punktów b, c, d. Nie wszystkie kierunki techniczne gwarantują poznanie
zasad mechaniki, konstrukcji i projektowania. Na obozie przydadzą się
inżynierowie specjaliści od elektryczności (zaopatrzenie w prąd,
prowadzenie sieci, szkrzynki bezpiecznikowe itp.), konstrukcji (wkopy i
nasypy, konstrukcje obozowe), mechaniki płynów (zaopatrzenie w wodę),
pożarnictwa (szeroko pojmowany ppoż),
- dla brązowej dopuścił tytuł inżyniera
- co z technikami?
- co z uprawnieniami dla danych zawodów (elektryczne, projektowe,
wykonawcze, dozór itp)