[Czuwaj] karta uczestnika obozu

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Sob, 7 Kwi 2012, 15:57:59 CEST

Dziękuję bardzo za pomoc. Właśnie znalazłem tylko tę uzupełniającą :)
A w takim razie pytanie dot. już tej karty. Czy można ją nieco przerobić? Tzn. np. zmienić "INFORMACJA WYCHOWAWCY KLASY O DZIECKU" na informacja od drużynowego? Niby kosmetyczna zmiana ale chciałbym wiedzieć czy poza ułożeniem tego graficznie mogę to sobie "spersonalizować"
Pozdrawiam
Piotrek