[Czuwaj] karta uczestnika obozu

Mateusz Cebula mateusz.cebula w zhp.net.pl
Sob, 7 Kwi 2012, 16:21:30 CEST

Z modyfikacjami zależy głównie od tego na jakiego wizytatora z KO potem
trafisz.

U mnie się czepił, że miałem IDENTYCZNE elementy, tylko nieco inaczej
ułożone żeby się sensownie na karcie mieściły plus dodałem nasze wewnętrzne
moduły. Nie pomogło tłumaczenie i udowadnianie, że jest wszystko, a nawet
więcej. Ale jedyną "konsekwencją" było to, że dostałem zalecenie "używać
wzorów dokumentów z rozporządzenia" - czym oczywiście poważnie się
przejąłem ;)

MC