Re: [Czuwaj] Karty członkowskie...

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 26 Kwi 2012, 10:27:29 CEST

Jeśli po imieniu i nazwisku będziesz mógł zidentyfikować osobę (a więc
załóżmny, że jest tylko jedna osoba o takim imieniu i nazwisku) to podlega.

Ale BTW, ta dyskusja nie ma sensu, gdyż niezależnie od tergo czy podlega
czy nie podlega, ja Związkowi udzieliłem zgody na przetwarzanie moich
danych. I przekazanie do producenta karty...

Seascout