Re: [Czuwaj] Karty członkowskie...

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 27 Kwi 2012, 10:22:34 CEST

Nam - czyli komu ?

zuchowi ?
harcerzowi ?
instruktorowi ?
hufcowi ?
chorągwi ?
GK ?
czy też ZHP

może właśnie fakt że z "Wydziału Pozyskiwania Środków GK" ... coś
wyjaśnia .... :)

Wszyscy płaczą że ZHP ma długi, a jak ktoś szuka rozwiązań na te długi
to wszyscy siup na niego :)
Sam mam masę wątpliwości, żeby była jasność - ale chyba nie potrafię
sobie wyobrazić że ktoś to zrobił "na złość Jasiowi" :)

Może po prostu trzeba zapytać - co z tego Związek Harcerstwa Polskiego
będzie miał :) ?

Bartek