Re: [Czuwaj] Karty członkowskie...

Andrzej Sawuła andrzej.sawula w zhp.net.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 10:48:17 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 10:22 użytkownik Bartosz Szumski
<szumyk w gmail.com>napisał:

> Nam - czyli komu ?
> [...]
> może właśnie fakt że z "Wydziału Pozyskiwania Środków GK" ... coś
> wyjaśnia .... :)
>
> Wszyscy płaczą że ZHP ma długi, a jak ktoś szuka rozwiązań na te długi
> to wszyscy siup na niego :)
> Sam mam masę wątpliwości, żeby była jasność - ale chyba nie potrafię
> sobie wyobrazić że ktoś to zrobił "na złość Jasiowi" :)
>
> Może po prostu trzeba zapytać - co z tego Związek Harcerstwa Polskiego
> będzie miał :) ?

Pisząc *nam* miałem na myśli albo *organizacji*, albo *poszczególnym
członkom*.

Gdyby to faktycznie było jakieś podejście do pozyskania środków dla ZHP,
byłoby to pierwsze w miarę sensowne wyjaśnienie, jakie bym usłyszał. Ale
nikt z pomysłodawców się o takiej możliwości nawet nie zająknął.

Pamiętajmy przy tym, że wprawdzie pierwsza transza kart jest darmowa, ale
następne już nie. Czyli GK nałożyła na członków łączne obciążenie na rzecz
podmiotu trzeciego rzędu 200 tys. zł rocznie (całkowita wymiana kart co 3
lata). I to jest koszt, który trzeba wziąć pod uwagę przy ocenie
uzyskiwanych korzyści.
--
hm. Andrzej Sawuła HR
Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa