[Czuwaj] Karty członkowskie ...

Rafał Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 12:58:38 CEST

Witam,

Dnia 27.04.2012 09:57 użytkownik „Andrzej Sawuła”
<andrzej.sawula w zhp.net.pl> napisał:

>O tym, że pierwsza partia kart będzie finansowana przez bank,
>napisał<https://www.facebook.com/zhpfun/posts/418625368150207>na
>Facebooku tydzień temu dh. Paweł Chmielewski z Wydziału Pozyskiwania
>Środków GK.
>
>Natomiast mnie również fascynuje pytanie "po co to nam?". Na razie
>dostałem
>od instruktorów GK 3 różne odpowiedzi, z czego dwie merytorycznie błędne,
>oficjalnego stanowiska brak. Może kiedyś?...
>--
>hm. Andrzej Sawuła HR
>Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa

a co takiego było blednego w tych odpowiedziach?
A czy przeczytales komunikat skierowany do Ciebie
jako komendanta hufca, w którym zawarty był link
do informatora tlumaczacego role i zadania karty:
http://zhp.pl/karta/

Jak przeczytasz to wszystko będzie dla Ciebie jasne
bo nie przypuszczam, abys po przeczytaniu nie zostal
fanem i goracym zwolennikiem tego pomyslu

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafał Bednarczyk
członek GK ZHP, komisarz zagraniczny ZHP
Związek Harcerstwa Polskiego
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
kom. 601 317036 fax. +48 22 339 0606
www.zhp.pl