Re: [Czuwaj] Re: karty członkowskie

Andrzej Sawuła andrzej.sawula w zhp.net.pl
Pią, 27 Kwi 2012, 13:36:01 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 13:14 użytkownik Bartosz Szumski
<szumyk w gmail.com>napisał:

> Jacek, dziękuję za tego maila, i Marcinowi Bednarskiemu za poprzednie :)
>
> A jeśli ktoś nie widzi jaką furorę robi właśnie PayBack czy też
> Grupony najróżniejsze to ... c'est la vie:)

Do Groupona ani PayBacka nikt nie zapisuje na siłę.

I zgadzam się w pełni - chodzi o mentalność, a 2 zł rocznie to
> wybaczcie znów c'est la vie !

Jasne, najłatwiej oponenta zaszufladkować jako Amisza. Fakt, że pokazuje
dziury w pomyśle, nie ma tu nic do rzeczy.

Tego typu przedsięwzięcia powinny moim zdaniem zaczynać się od wyraźnie
zdefiniowanego celu, który chcemy osiągnąć. Informatyzację dla
informatyzacji już w kraju przerabialiśmy, w latach 90., efekty oględnie
mówiąc nie były oszałamiające.

Ty widzisz 2 złote rocznie... Ja widzę 150 rodziców naszych zuchów, którzy
postukają mi się w czoło, a ja zostanę ze 150 kartami do zwrotu, za które
hufiec i tak zostanie obciążony 900 zł "bo tak".
--
hm. Andrzej Sawuła HR
Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa