Re: [Czuwaj] Re: karty członkowskie

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 27 Kwi 2012, 14:13:50 CEST

W dniu 27 kwietnia 2012 13:36 użytkownik Andrzej Sawuła
<andrzej.sawula w zhp.net.pl> napisał:
> Do Groupona ani PayBacka nikt nie zapisuje na siłę.

Do ZHP - przypomnę też nikt nie zapisuje nikogo na siłę:)

> Jasne, najłatwiej oponenta zaszufladkować jako Amisza. Fakt, że pokazuje
> dziury w pomyśle, nie ma tu nic do rzeczy.

IMHO Nikt nie szufladkuje cię jako Amisza.
Krytyka jak to bywa, może być konstruktywna lub nie :)
Nikt nie twierdzi, że wszystko w temacie wprowadzenia tych kart jest idealne :)
Ale ty podważasz - całościowo temat, ja już tylko pewne elementy :)

> Tego typu przedsięwzięcia powinny moim zdaniem zaczynać się od wyraźnie
> zdefiniowanego celu, który chcemy osiągnąć. Informatyzację dla
> informatyzacji już w kraju przerabialiśmy, w latach 90., efekty oględnie
> mówiąc nie były oszałamiające.

BTW. A co to ma do rzeczy ?

> Ty widzisz 2 złote rocznie... Ja widzę 150 rodziców naszych zuchów, którzy
> postukają mi się w czoło, a ja zostanę ze 150 kartami do zwrotu, za które
> hufiec i tak zostanie obciążony 900 zł "bo tak".
> hm. Andrzej Sawuła HR
> Komendant Hufca ZHP Gdańsk Wrzeszcz-Oliwa

Ty widzisz co chcesz - jeśli komendant hufca będzie miał takie
podejście jak ty  - to rzeczywiście spodziewałbym się takiego problemu
:)
Analogia do zbierania składek w hufcach jest aż nadto widoczna ...

Jako rodzic zucha od przyszłego roku, nie będę się stukał w czoło :)

Serdecznie pozdrawiam
Czuj Duch !
Bartek